אנחנו מאמינים שסיפורים אישיים
יכולים לשנות מציאויות
קצת עלינו
תוכנית 'עמיתים לזכויות' הוקמה ע"י החברה למתנ"סים ומשרד הבריאות בשנת 2016 במטרה לעודד מיצוי זכויות מיטבי והשתתפות מלאה בחיים הקהילתיים של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. כבר אז הבנו עד כמה קושי נפשי נטוע בלב החברה הישראלית.
ומאז אנחנו שם, שמים לב לנפש.
בשנים האחרונות הרחבנו את תחומי פעילותנו באמצעות תמיכתה של הקרן לתובענות ייצוגיות, ייסדנו את "עמיתים לארגונים" וכיום אנו מציעים מעטפת מיוחדת בכל רמה: החל מהאדם החווה מצוקה נפשית, משפחתו וקרוביו; דרך המרפאות, צוותי הטיפול והרווחה; ועד החוסן הקהילתי, נגישות המרחב הציבורי והתאמת השירותים והמוצרים השונים בעבור אנשים החווים מצוקה.
אנחנו כאן כדי לספק לך פתרונות.
ייעוץ, מידע מקצועי, הרצאות מידע והשראה, ופיתוח חומרי הדרכה ייעודיים המסייעים למנהלים ומנהלות לתמוך בחוסן הפרטי, הארגוני, והקהילתי, להתאים ולהנגיש את השירות ולהרחיבו לקהלים נוספים. כל זאת תוך קידום הרווחה והמודעות לחשיבותה האסטרטגית של בריאות הנפש בכל אחד מהרבדים הנמצאים בתחומי אחריות המנהל/ת.
כלל הפרקטיקות שפיתחנו מבוססות על חזית המחקר המדעי ועל הניסיון העשיר שצברנו לאורך עשור של פעילות אינטנסיבית בתחום בריאות הנפש בישראל.
אנחנו מביאים איתנו ערך מוסף ייחודי ויוצא דופן.
העובדים והעובדות שלנו עברו תהליך הכשרה מקצועית יסודי ומקיף, ומצויידים בכישורי הסברה והדרכה, ובתובנות מחקריות ויישומיות בתחום בריאות הנפש.
לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, עובדינו משלבים גם ידע התנסותי ממקור ראשון, שצברו מתוך ניסיון חייהם כמתמודדי נפש.
באמצעות שיטה ייחודית זו, תוכנית עמיתים לארגונים הופכת מידע מקצועי לידע פרקטי הנשען על הבנה מעמיקה של מאפייני האתגרים הנפשיים, נותנת תקווה והשראה לאחרים, ומפתחת כלים יישומיים ייחודים לפיתוח חוסן ולהנגשת המרחב והשירות הציבורי והעסקי.
פרויקטים מרכזים
העשייה שלנו
תוכנית ׳עמיתים בארגונים׳ פועלת בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של ארגונים מובילים, בהם: מלונות
פתאל, ישראייר, ישראכרט, בנק לאומי, בנק ירושלים, פלאפון-יס, קופת חולים מכבי, קופת חולים
לאומית, עיריית תל אביב, המכללה האקדמית יפו ועוד רבים אחרים.
אנו מציעים מגוון שירותים, החל מהעברת הרצאות וסדנאות בנושא נגישות למתמודדי נפש, ועד
לקבוצות מיקוד וליווי מקצועי בתהליכי הנגשה של הארגון.
שיתופי פעולה אלו מאפשרים לארגונים להכיר מקרוב את הצרכים של לקוחות המתמודדים עם
אתגרים נפשיים. דרך מפגש בלתי אמצעי, הארגונים לומדים להבין ולתת מענה מותאם לנתח
משמעותי באוכלוסייה שלעיתים קרובות אינו זוכה להתייחסות הולמת.
התוכנית מספקת כלים יישומיים ומידע מעשי להנגשת השירותים, אשר לא רק משפרים את החוויה
של כלל הלקוחות אלא גם מסייעים לבנות קהל לקוחות רחב, מגוון ונאמן יותר. בנוסף, כלים אלו
מסייעים לארגונים לעמוד בדרישות הנגישות הקבועות בחוק, כחלק מהמחויבות שלהם ליצירת
שירות שוויוני ומכבד.

עסקים שכבר בחרו בנו




